GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

SZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás díja 990 Ft. A termék és a kiszállítás költségét a futárnak tudod kézpénzben vagy bankkártyával kifizetni.

Hogyan tudok fizetni?

A futárnak fogod tudni kifizetni a termék és a kiszállítás díját. Készpénzzel vagy bankkártyával egyaránt lesz lehetőséged fizetni.

Mikor és hogyan kapom meg a csomagot?
Termékeinket akár két napon belül megkaphatod, futárunk általi házhoz szállítással. A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között.

Rendelésedet max. 2 napon belül feldolgozzuk, majd a futár már másnap kézbesíti a csomagodat. Amikor a futár átvette a csomagot, akkor emailben/sms-ben tájékoztat a csomagod követésének lehetőségéről.

GARANCIA

Milyen garanciát vállaltok a termékekre?

Minden termékre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Ha nem hozza a nálunk rendelt termék a várakozásaidat, akkor 30 napon belül bármikor írhatsz nekünk, és visszatérítjük a vételárát.

Hogyan kell visszaküldeni nektek a terméket?

Ha véletlenül nem válna be a termék, akkor kérünk, hogy írj egy email a hello@primephone.hu email címre. A levélben írd le, hogy milyen termékről van szó, és csatolmányként küldd el a hozzá tartozó számlát.

Ki fizeti a visszaküldés költségét?

A termék visszaküldése saját költségeden történik. Elegendő, ha postán feladod a terméket, aminek a díja kb. 200-300 Ft.

Mikor kapom vissza a pénzem?

Miután a termék visszaérkezett hozzánk, onnantól kezdve maximum 3 munkanapon belül visszautaljuk a teljes vételárat az általad megadott bankszámlaszámra.

Milyen állapotban kell lennie a termékenek, hogy visszavegyétek?

Megrongált, láthatóan viseltes, használt terméket nem tudunk visszavenni. A 100%-os pénzviszafizetést akkor tudjuk vállalni, ha a terméket az eredeti csomagolásban és sértetlenül szállíttatod vissza hozzánk. Ha ez nem teljesül, akkor átvizsgálás után visszaküldjük számodra a terméket, és nem tudjuk visszatéríteni a vételárat.

Mikor tudom visszaküldeni a terméket?

A vásárlást követő 30. napon túl, vagy ha nem felel meg a fenti pontban leírt követelményeknek.

Hova forduljak, ha lenne más garanciális kérdésem?

Ha a fentiekben nem kaptál megfelelő választ a kérdésedre, akkor nyugodtan írj nekünk a hello@primephone.hu email címre. Nagyon szívesen válaszolunk 2 munkanapon belül.

Ezen felül további információkat még az Általános Szerződési Feltételek között találhatsz.

EGYÉB KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha a kérdésemre itt nem kaptam választ?

Ha a fentiekben nem kaptál választ a kérdésedre, kérlek írj nekünk a hello@primephone.hu email címre. Maximum 2 munkanapon belül örömmel válaszolunk a kérdésedre.

GYORS KISZÁLLÍTÁS

MINŐSÉGI TERMÉKEK

PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

BIZTONSÁGOS FIZETÉS

NAVIGÁCIÓ

ISMERJ MEG MINKET

Ne rakj egy átlagtokot az iPhone-odra, mert azzal elveszed tőle az egyedi varázsát. Felelősségteljesen válassz tokot!